piątek, 22 grudnia 2017

merry xmas

Grudzień mija mi tak szybko! Nie mam czasu na to, żeby usiąść przy laptopie i napisać kilka słów do Was. Dzisiaj z racji mojego dnia wolnego i tego, że bardzo szybko skończyłam swoje (nie)wielkie porządki przedświąteczne postanowiłam, że zobaczę co w blogosferze piszczy. Święta już za rogiem a ja jedyne co zrobiłam to kupiłam prezenty z moją mamą dla rodziny. Musiałam mieć wspólnika, który pozwoli mi to wszystko załatwić pomimo ponad 2000km odległości między nami. 
A co się dzieje tutaj? Choinka ubrana, światełka rozwieszone, porządki zrobione, jedzenia nie ma, ale jest Ukochany obok dzięki któremu moje święta będą jakieś. Niektórzy mogą powiedzieć jesteś z ukochanym, powinnaś się cieszyć, że nie zostajesz na święta sama, ale dla mnie święta są rodzinne. Powinniśmy spędzać je z całą rodziną. To już nasze trzecie święta we dwoje i obiecujemy sobie, że nie dopuścimy do tego w następnym roku. Kocham święta, chcę spędzać je z całą swoją rodziną.  Najpiękniejszy okres w roku, ale też wypełniony największą tęsknotą. 
Nie myślcie sobie, że przez cały czas snuję się i smucę, bo naprawdę jestem szczęśliwa, al jednak gdzieś w głębi serca ta tęsknota siedzi i chce w końcu przytulić rodziców, siostry, brata czy też tą małą kruszynkę, której chrzestną jestem. 
Wiem, że posta przed świętami nie napiszę, więc prawdopodobnie będę pierwszą osobą, która to napisze: WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI! To jest najpiękniejszy okres w roku korzystajcie z niego najlepiej jak się da. Spędźcie czas z rodziną i najbliższymi. Mam nadzieję, że Wasze święta będą spokojne, ale zarazem wypełnione szczęściem. Spędźcie je najlepiej jak się da, tak jak wyobrażacie sobie wymarzone święta. 

PS każdy ma inną wersję wymarzonych świąt - jaka jest Wasza? 

17 komentarzy:

  1. Przykro mi że nie masz jedzenia w święta. Towarzystwo ukochanej osoby oraz poczucie że jest sie kochanym to coś czego pozazdrościć mogli by Ci nawet bogaci ludzie:)
    Głowa do góry:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałych Świąt :) Ja od zawsze w małym gronie spędzam Święta,tylko rodzice, czasem babcia. Marzą mi się wielkie, głośne, tłoczne Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się marzą takie święta we dwoje. Z "naszymi" potrawami wigilijnymi, z kocem, kanapą, i może dobrym filmem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza wersja świąt byłaby taka, że nie byłoby tych sztucznych życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas wigilia w gronie rodzinnym 6 osób sami bliscy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wpis;) Zgadzam się w 100% z twoimi słowami, święta powinno się obchodzić z rodziną, nie samotnie. Mam nadzieję, że nie będzie Ciebie ta sytuacja zbytnio trapiła.
    Wesołych świąt♥
    Być może wzajemna obserwacja?:) -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również, kochana, wszystkiego dobrego! Ja wcale nie myślę, że marudzisz. Tak między nami podziwiam Cię, że zdecydowałaś się na wyjazd! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje również trzecie Boże Narodzenie na obczyźnie, bez rodziny, ale jakoś nie ubolewam. Jest mi trochę przykro, bo zawsze spędzaliśmy ten czas w większym gronie, ale za samymi świętami nigdy nie przepadałam, więc jest to dla mnie po prostu wolny dzień. Przynajmniej 25 grudnia, bo w drugi dzień świąt normalnie pracuję, a dziś (wigilia) wyjątkowo jak na niedzielę musiałam przyjść do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za świętami i jakoś szczególnie to nigdy nich nie lubiłam, jednak jak w zeszłym roku mama wyjechała na Wigilię do swojej siostry a ja zostałam w domu sama to jakoś tam czegoś brakowało, więc doskonale Cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chciałabym spędzić raz święta tylko z mężem, we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie też rodzina jest najważniejszym elementem świąt. Mimo, że czasem już nie chce mi się jeździć po tych wszystkich babciach czy ciociach, to jednak nie wyobrażam sobie, by było inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwiewlbiam święta i po miesięcznej rozłące spotkałam się z moją rodziną i spędziłam magiczny czas w gronie najliższych- tego mi brakowało.
    Obserwuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciała spędzić ten czas w gronie rodziny z radością w sercu :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda Wam się spędzić święta z rodziną :) Dla mnie święta też przede wszystkim to spotkanie rodzinne.

    OdpowiedzUsuń
  16. I już po świętach. I nowy rok nastał:)

    OdpowiedzUsuń